top of page
  • it7200

טיפים כיצד לבחור גרר

נתקעתם עם הרכב? לעיתים מדובר בפנצ'ר פשוט אך לעיתים מדובר בתקלה גדולה יותר שבעקבותיה לא ניתן להמשיך בנסיעה.


אם חס וחלילה מדובר בתאונת דרכים זו סיטואציה שעלולה להיות טראומטית, במקרים כאלו אתם זקוקים

לשירותי גרירה ורצוי שיגיעו במהירות האפשרית.



טיפים לבחירת שירותי גרר

  1. שירות 24 שעות ביממה - כאשר הרכב נתקע או חס וחלילה עברתם תאונה, מצבים כאלו יכולים להתרחש בשעות הבוקר בזמן שאתם בדרככם לעבודה או בכל זמן אחר, במידה ונתקעתם עם הרכב ואתם זקוקים לשירותי גרירה ואתם ממהרים ולא יכולים לחכות מומלץ שתזמינו חברה המעניקה שירותי גרירה 24/7.

  2. שירות גרירה מקומי - ישנם לא מעט חברות בשוק אשר מציעות שירותי גרירה בכל הארץ אך לפעמים ישנם חברות קטנות אשר מציעות שירות במתן מענה במיקום ממוקד יותר על מנת לספק שירות מהיר יותר ולא פחות איכותי.

  3. גרר מתאים - שימו לב שהגרר שאתם מזמינים באמת מתאים לרכב שלכם. כלומר במידה ומדובר בגודל רכב סטנדרטי סביר להניח שלא תהיה בעיה אך עבור רכבים גדולים יותר מומלץ לשתף בשיחת טלפון את סוג הרכב.

  4. מחיר הוא לא הכל - מומלץ להתייחס לעניין המחיר כגורם מרכזי מכיוון שבזבוז של זמן מיותר גם עולה לכם כסף ולפעמים יותר! הכוונה היא שלא תשלמו כפול עבור אותו שירות גרירה אך אם ההבדל בתשלום הוא מינורי בין גרר אחד לגרר אחר אז כדאי שתבדקו מי הכי מהיר ומקצועי ואותו תבחרו.



זכרו במידה ונתקעתם עם הרכב ואתם צריכים גרר דחוף ישנם חברות גרירה רבות שיעמדו לצידכם ויספקו לכם שירותי גרירה בכל שעה שתצטרכו.


23 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page